9/15/2016

Only good vibes.

"I'm gonna love you, like I'm gonna lose you.." 
Mimo kończącego się lata i zbliżającej się wielkimi krokami jesieni (której tak bardzo, bardzo nie mogę się doczekać!) my nie tracimy czasu na leniwym siedzeniu w domku. Łapiemy ostatnie ciepłe promienie słońca, żeby z ogromnym uśmiechem wejść w tę najpiękniejszą porę roku.. W tym momencie chyba najbardziej już chcę założyć długi, jesienny płaszczyk, piękne buty i z miłością mojego życia wybrać się na spacer lub do kawiarni na dobrą kawę i podziwiać uroki warszawskich, kolorowych ulic..

10 komentarzy :

  1. Ja od jesieni wolę lato, ale w sumie... obie pory roku są spoko :-) pozdrawiam i zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszcie sie z pieknych chwil:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jesień, choć to nie najcieplejsza pora na sesje zdjęciowe :) Świetne zdjęcia :) Zaobserwowałam :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia oddające najlepiej klimat.
    W jakim programie/filtrze przerobiłaś ostatnie zdjęcie?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię jesień, chociaż bardziej wole lato ;) cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega zdjęcia :)

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś jesieni nie lubię aż tak mocno jak lata! U mnie lato mogłoby trwać wiecznie haha. Przeeecudowne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega zdjęcia :) Ja co do jesieni mam wiele planów. Uwielbiam w sumie większość pór roku, każda daje wiele możliwości :)
    Pozdrawiam! :)
    http://ramamodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień kocham za kolory. Uwielbiam, gdy liście spadają i nabierają rożnych barw! W dodatku w jesień mozna noscic botki, sweterki, płaszczyki- a to zdecydowanie ulubiona cześć mojej garderoby!
    Tez kocham chodzić na spacery z ukochanym. Jesień dodaje magii miłości. ;)
    Śliczne zdjęcia. Cudownie razem wyglądacie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Grunt, żeby spędzić czas razem jak to robicie. Świetne zdjęcia. Dużo miłości!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie miłe słowa, jak i uzasadnioną krytykę bardzo dziękuję xx

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka